Pages

fredag, februari 06, 2009

Barnvagnstur.

idag gick vi ut och gick till babyproffsen jag, P och vira..
det tog sin lilla tid måste jag säga..
menar jag har inte fått igång min höft än..
den vill inte riktigt gå den takt jag är van vid.
så det blir till att gå sakta sakta fram.

var väldigt jobbigt där ett tag innan vi kom fram..
kände att snart vill jag inte gå ett steg till.
men fram kom vi tillslut.. och det är konstigt egentligen..
hur det kan göra så ont när man går ute..
men så fort man kommer in så gör det inte så ont längre..

på babyproffsen började vi leta napp..
men shit vilken djungel det var då..
fanns ju hur många olika modeller och märken som helst.
vi köpte iaf 2 silicon nappar och 2 latex..
så nu får vi se vilken hon tycker bäst om.
just nu snuttar hon iaf på en latex tror jag.. gulaktig är den.

sen köpte vi även en kudde då den kudde vi har böjer
vira huvet mot ryggen och vill inte ligga på den.
så nu har vi köpte en kudde som är himla stor och som man ska
lägga upp typ hela axelpartiet på och så.. 159 kr kostade den.
så hoppas verkligen den är bättre.

sen gick vi över till kontorab och hälsade på.
alltid lika kul att visa upp lilla vira. :)

sen bar det av hemmåt.. på vägen stannade vi på ica.
inhandlade blöjor för första gången..
vi har ju fått blöjor och sen tog jag ju några på BB också.
så det lagret har räckt nästan 2 veckor. :)

nee nu är det dags att amma.
xoxo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vi använder inte ens kudde till Ville. har aldrig gjort. =)

Anonym sa...

Mysigt med vagnpremiär. :)