Pages

fredag, februari 20, 2009

Tabbe.

idag trodde jag att vi skulle på föräldrakurs återträff..
vi fick nämligen en lapp i förra veckan där vi fick en
inbjudan till fredagen den 20/3 2009..
och då jag egentligen bara snabb läste den och då läste
fredagen den 20de så hade jag inte en tanke på att
det faktiskt stod en trea och inte en två efter den 20de.
menar hur ofta inträffar egentligen den 20de på
en freda 2 månader i rad?

iaf så hade jag inte uppmärksammat detta om inte en
i föräldragruppen messat till min mobil..
att det inte var imorrn (läs:idag) utan i mars som återträffen var.
fatta va tur att hon sett att jag trodde det var idag.

men vira vaknade ändå tidigt idag..
iofs alldelles för tidigt oavsett.. hon vaknade nämligen lite innan 5.
och sen vill hon inte somna om.. förrens för en liten stund sen..
då lyckades äntligen P att söva henne.

nu sitter jag och P och gnabbar om att han inte ska åka in till jobbet..
det var tänkt att han skulle vara hel ledig idag..
dock sket det sig för han måste ändå in vid halv 2 till jobbet..
men nu vill han åka in ännu tidigare.. typ nu.
det vill inte jag.. hans halvdag ledighet som skulle
fortsatt även den här veckan.. den har inte funnits..
inte en enda dag har han vart hemma halvdag den här veckan.

hade ju hoppats att han verkligen skulle ta ut sina halvdar..
men jag visste väl egentligen innerst inne att det inte skulle bli så.
han kan verkligen inte hålla sig ifrån sitt jobb. :(

xoxo.

0 kommentarer: