Pages

torsdag, februari 12, 2009

På tiden.

idag spenderade jag och vira några timmar på stan.
jag tänkte att nu måste jag göra slag i saken
och faktiskt ta mitt hariga lilla jag och faktiskt komma ut.
det var en rätt bra natt också vilket gjorde det hela bättre.
vira skrek nämligen bara till en halv 1 och sen sov
hon väldigt bra till klockan 4 och sen vidare till 7 och efter det 10.

vid lite över 12 stod vi vid busshållplatsen och väntade..
och vi kom med den första bussen.. var ingen mer barnvagn. :)
när vi klev av så gick vi och återlämnade tensapparaten..
stötte ihop med min BM så jag lämnade den till henne..
dock verkade hon stressad så hon tog bara den och for iväg..
hann inte fråga henne om de stygn jag fortfarande har kvar.
men men.. känner ingen större panik över det.

vi gick sen vidare och kollade runt lite..
fick gå till ammningsrummet dom har i 21an.
köpte sen en ammnings BH.. väldigt bra service har dom på Twilfit.
en höll i vira då hon var lite tjurig och fick henne att somna. :)
kom på att innan vi åker hem måste jag ju köpa en
alla hjärtansdagpresent.. men tyvärr så det jag tänkt på var
en beställningsvara så jag köpte istället en pocket till han.

efter det åkte vi hem satte igång en tvätt och såg på
Gilmore Girls tills vi blev lite trötta och förflyttade oss
till sängen för en liten eftermiddags tupplur. :)

nu sitter jag och väntar på att P ska komma hem..
han blev tvungen.. fråga mig inte varför.. att jobba heldag.
men det var ju tur att vi lyckades sysselsätta oss ändå.
det var kanske lite på tiden. :)

xoxo.

1 kommentarer:

Sofia sa...

Aldrig hört talas om ammningsrum i 21,an..toppen juh..vart är det??? :)