Pages

söndag, februari 22, 2009

Längtar.

vira spydde inte fler gånger... himla skönt.
så hon var nog inte sjuk.. men shit va nervös man blev.
man inser att det kommer bli väldigt jobbigt
när hon faktiskt blir sjuk första gången.

snart är det slut på februari..
det närmar sig mars och i slutet av mars..
då ska det ske.. första gången på nästan ett år som jag ska festa. :)
P fyller år.. och det gör även kop och kristian.. alla samma vecka.
och även om det är "deras" fest så är nog jag mest på.. haha :)
hittills har jag kännt att festen kommit med stormsteg..
men nu känns det som det är låång tid kvar.

detta för att P har hittat det åt mig.. singstar fast på datorn..
programmet heter Ultrastar Delux.
verkar finnas att få tag på alla sing star/rockband låtar..
plus massa andra låtar som singstar inte ens har..
P har redan fått hem över 250 låtar och då har han
bara börjat letat och vi har inte tagit hem singstar skivorna än..
så nu behöver det bara inhandlas micar.. :)

men egentligen är det inte ens säkert om det kommer funka..
vira måste ju kunna ta flaska..
pumpning är i full gång och frysen är på g att fyllas..
men allt kan ju stupa på att vira faktiskt inte tar flaska.
och då blir det ingen fest för min del. :(

men just nu tänker jag inte på det..
just nu vill jag bara köpa ett par micar så snabbt som möjligt..
så jag kan börja sjunga lite smått om dagarna. :)

xoxo.

1 kommentarer:

Verrix sa...

Låter kul! Hoppas det blir festa av för din del.

Du vet nog redan det men säger det ändå. kom ihåg sen när ni ska tina upp mjölken att iiinte använda micron. Micron tar bort alla näringsämnen i mjölken. Dom har nog berättat det på BVC men ville bara säga det jag med. ;)

Har ni provat båda sorternas nappar till flaskan? Viktigast när dom är så små att det är minsta hålet på nappen och att hela nappen är i munnen. (iaf den klassiska modellen)

Ha de bra!