Pages

söndag, februari 22, 2009

Fullrulle.

igår var det fullrulle nästan hela dagen..
på förmiddagen var vi förbi hos Axel som fyllde 1år.
shit va stora dom blir bara på 1år.
charmtroll den där. :)

Vi kom lite sent dit och jag var lite sur på P för det..
men jaa.. det gick över snabbt då man fick umgås
med folk man tycker om.. annars kan jag vara sur på P
länge för sånt där.. jag avskyr att han gör så jag jämt
kommer för sent överallt hela tiden.
iaf så känns det så.

på eftermiddan skulle vi egentligen åkt till min morbror
för att fira honom.. men mest för att min ena kusin och familj
ville se vira.. men deras minsting hade fått maginfluensan..
så det blev uppskjutet tills nästa helg istället.

istället då för att inte göra nånting så kom kop och hans flicka
tidigare hit och vi gjorde tacos och åt det innan melodifestivalen.
innan det programmet började kom även denise och lotta hit. :)
det var allt som allt en väldigt trevlig kväll. :)

Lotta och Vira.. bästisar.. eller kanske inte.. hehe :)

Ståbebisar. :)

xoxo.

2 kommentarer:

Verrix sa...

Klart dom är bästisar!
Flyger tillsammans och
gråter tillsammans ;) :D

Anonym sa...

haha, så jävla bra bild!