Pages

måndag, februari 02, 2009

Försäljare.

idag kom det en dörrförsäljare från nått som hette
Barkmans förlag och skulle sälja böcker..
eller det visste vi inte först.. han bara sa vart han kom ifrån.
men då vi satt och åt så bad vi han komma senare..
undertiden han var borta så googlade jag företaget..
och insåg att dom sålde uppslagsverk m.m.

så nästa gång han kom bad jag om ursäkt för han
fått gått upp för alla våra trappor flera gånger..
men jag hade googlat företaget och var inte intresserad.

P var så himla harig.. vågade inte säga att vi inte vill ha nått..
vi får hoppas vira får mer min frammåt anda när det gäller sånt..
dock är P mkt bättre när det gäller att ringa till folk..
usch va jag hatar sånt.. gör allt för att slippa. :)

xoxo.

1 kommentarer:

Verrix sa...

Jodå. kunde inte låta bli. Hoppas bara hon inte hunnit växa ur den. ;) Dom växer ju så fort i början.

Var glada att ni kunde stå emot dom. jag gick på deras förlag ang barnböker. Svindyra böcker jag ens inte öppnat kartongen till Om utifall barnen skulle "råka" förstöra dom. Kosta 4-500kr styck o inte fick man skicka tillbax dom heller :(

Ha det gött!
Kram på er.