Pages

söndag, februari 15, 2009

Rekord.

igår kväll var hemsk.. vira bara skrek och skrek.
efter att melodifestvalen typ slutat så satte hon igång..
efter 45 min.. då jag gjort allt som jag kom på att göra
för att få henne att sluta skrika.. så ringde jag P..
han fick lov att komma hem.. för snart skulle jag bli tokig..
han kom hem 5 min efter jag fått henne att vara tyst.

vilket hon var i ca 15 min sen satte hon igång igen..
och höll på till halv 1 - 1.. det är typ 3h konstant skrikande.
men sen sov hon ändå till halv 7.. ca 6h det är rekord.

xoxo.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åh. Lilla pluttan. Låter som kolik det där.. :(

Sofia sa...

Stackars liten :(

Anonym sa...

Hjälper inte napp?
Som P säger... kolik?

Anonym sa...

Skönt att hon sov så länge sen! Ni måste ju hinna ta igen er.

Önskar jag kunde göra nåt. =/

Kram

Anna Högrelius sa...

Usch, stackare! Hoppas att hon inte har fått kolik. Ring Bvc imorgon och prata med de!

Verrix sa...

Har du testat med musik? Om hon var tyst under melodifestivalen så kan det vara pga musiken. Casper var så ett tag (iof i äldre ålder) men ville ha musik när han skulle somna. O som bebbe hade jag en speldosa i hans sängen.

Funkar inte massagen nu heller? Eller dom där dropparna ni hade köpt? Rapar hon bra efter ammningen? Dom säger att man inte behöver rapa barnen, att dom rapar ändå av sej själva, men jag tycker det är lika bra att "rapa" dom efter måltid när man har ammat då dom kanske inte får ur nån rap av sej själva. Har ni nån babysitters? det brukar kunna lugna dom att gunga lite i en sån. (den klassiska modellen)

Hoppas nåt av dessa kan hjälpa lite på traven.

Anonym sa...

Stackars dig! :( Och stackars henne! :(