Pages

söndag, februari 08, 2009

Delfinal 1.

jaa igår var det ju melodifestivalens början.
och som vanligt är det en hel del kända artister..
men rätt svaga låtar.

jag kommer nog inte orka hålla på som förra året..
då jag verkligen gick igenom nogrant va jag tyckte
och hur jag röstade..

kan dock dra igenom det lite snabbt.

Låt 1 - Nina Söderquist
helt okej låt.. men var det S&M afton?

Låt 2 - Jonathan Fagerlund
Han sjunger om sitt liv.. jag är inte ett dugg intresserad.

Låt 3 - Shirley Clamp
Älskar Shirley men blir förvånad när hon sjunger falskt..
och låten sen.. värdelös! och va var det för klänning!?

Låt 4 - Scotts
Jag följde inte dansbandskampen och tur är väl det om
dom här kom 2a.. börjar bli rätt trött här.. ska de bara vara
skit med den här omgången?

Låt 5 - Emilia
Jag tycker om hennes röst och låten är helt okej..
himla söt klänning också. :)

Låt 6 - Alcazar
Bästa låten hittills.. men var ju ingen not a sinner nor a saint..
tyckte om den rosa catsuiten. :)

Låt 7 - Caroline af Ugglas
snälla snälla kan du sluta sjunga var min första tanke..
och hur kunde den gå så långt? men idag är det den ända
låten som jag faktiskt kommer ihåg och kan sjunga på.

Låt 8 - Marie Serneholt
Jag hade förväntat mig en lite bättre låt..
men jag faller ju ändå för sånt här. :)

nu väntar vi på nästa lörda..
då är ju mums-mums zelmerlöw med. :)

xoxo.

1 kommentarer:

Denise sa...

Men satan vilka snygga armar jonathan hade! Grrr...
Håller med ang ugglas. Det är den låten som jag kommer ihåg lite av, och serneholts...