Pages

fredag, februari 27, 2009

Mör.

mina ben var himla möra idag kan jag säga..
speciellt bakom knäna.. det förstår jag inte.
aldrig kännt så förut.. knäppt.

detta stoppade dock inte mig och P till att gå till tuna park..
på tuna park inhandlade vi singstar micar..
så nu sitter P och försöker få dom och fungera..
väldigt konstigt är det för när man sjunger på en låt
så registreras det att man sjunger i micen..
men man hör det inte.. och man vill ju höra va man sjunger..
inte alla kanske.. hehe men känns konstigt iaf. :)

vi gick dock inte hem från TP utan vi tog bussen till Öb..
och därifrån gick vi hem.. iaf så gjorde ju inte promenaden idag
att jag blev mindre mör i benen utan helt klart tvärt om.
frågan är om mamma kommer ringa imorrn och vilja
gå ut och gå.. tror jag aldrig gått så här mkt.

xoxo.

0 kommentarer: