Pages

tisdag, februari 03, 2009

Sömntuta.

idag var det dags för P att gå tillbaka till jobbet..
om än bara för att jobba förmidda..
jag och vira sov mest ändå.. så det gjorde inget.
hon sover förresten fortfarande.. sömntutan!
tror nog hennes pappa slumrat till också. hehe :)

lilla busungen var vaken istället inatt mellan 2 - 3.30.
ville inte ligga i sängen men var inte tjurig heller..
hon ville bara inte sova.. vilket var lite jobbigt för mig..
men det kunde ju varit mkt värre.

måste ta mig ner på stan nån dag.. köpa ammnings BH.
gäller att ta sig dit också.
förresten fick vira sitt personnummer idag :)
nee nu ska jag gå och se hur mina älsklingar mår.

xoxo.

1 kommentarer:

Sofia sa...

Jag skickade efter amningsbh;ar från H&M..fanns 2-pack med en svart o en vit för 200:- är jättenöjd med dom :) Va söt hon är er lilla tjej :)