Pages

onsdag, december 27, 2017

Juldagen.

Innan vi åktetill Thailand hade vi bokat in barnen på Kids Club på svenska skolan under mellandagsveckan. Så det var dit vi begav oss på morgonen. Jobbiga, som vi dumt nog inte kollade upp innan, var att det låg rätt långt från oss, ca 40 min i sarengen. Men barnen verkade haft kul och vi begav oss till en närliggande strand. Jag tog där en oljemassage och P läste lite bok.
Efter vi hämtat upp barnen för vi till Joy's för lite lunch. Jag har börjat flaga mer så jag ville göra en bodyscrub. Den tog lite längre än vi beräknat och när jag var klar var inte P och barnen kvar. Jag promenerade istället hem, dock fick jag lite lårskav. Hehe men det var ändå skönt med en halvtimmes promenad.

Hemma chillade vi lite innan det var dags för lite festligheter på kvällen. Vi hade nämligen bokat in oss på en grillbuffé på stranden. Det var riktigt mysigt och god mat. Vi dansade och pratade med den svenska familj vi träffat några dagar tidigare. P tog några öl vilket gjorde att jag för första gången skulle köra sarengen för att vi skulle komma hem. Det gick relativt bra, men tror inte kör en retur på den. Tyckte den var svår att styra. Vi stannade på hälften av vägen och åt lite pannkaka med Nutella. Väldigt nyttig nattmat. Väl hemma blev det bums i sängen.

0 kommentarer: