Pages

lördag, december 23, 2017

Spontant.

Igår blev en lång dag och helt spontant familjehäng, roligt med såna dagar. Dagen började med att vi efter mycket om och men fick med oss barnen mot stranden. Där hann vi knappt sätta oss innan två barn stod vid oss, fem och åtta var barnen så de klickade direkt med våra barn.

Då vi valt stranden där vi visste att det fanns massage, gick jag direkt dit då de är verkligen är efterlängtade. Vid lunchen gick vi och den andra svenska familj vars barn funnit oss till ett ställe de fått rekommenderat lite längre bort på stranden, Joy's hette det och hade jättegod mat.
Vi fortsatte att umgås med den familjen och badade även i deras pool, besökte deras lägenhet som låg över gatan från stranden. Vi beslutade oss även för att äta middag tillsammans. Efter den måltiden fick vi även med deras eltandborste hem, hehe. Låter konstigare än vad det är. De hade nämligen glömt deras laddare hemma i Sverige och då vi har med oss våran var det kul att kunna hjälpa de med det. Så förhoppningsvis har de en fungerande tandborste i några dagar. :)
Vi bokade även in oss på BBQ på juldagen vid stranden där. Just nu är P och vira iväg och snorklar, då de ännu inte dykt upp och då det inte ser ur att blåsa så mycket så hoppas jag att det kom iväg. Jag har jobbat lite samt ätit frukost nu på morgonen så tänkte försöka få med mig mina små damer ut till poolen.

0 kommentarer: