Pages

fredag, oktober 12, 2007

Bara jag.

detta som jag har gjort kan nog nästan bara jag göra.
igår satte jag och patrik ihop soffan..
eller vi satte ihop det mesta av den.
gav upp vid en 23 sådär då det var armstöd och ben kvar.

jag insåg då att det saknades ett överdrag till en av
de stora kuddarna som tillhör den ena divanen.
sagt och gjort.
imorse innan jag åkte till jobbet ringde jag ikea
och sa att det saknades och de ska nu skicka en ny.

i eftermiddas satte vi på resten av delarna till soffan
och det fick vara så att ett överdrag fattades.
kommer ju komma ett nytt.. så det är bara att vänta.

min kväll bestod i att kolla på idol.
där evelina gjorde ett fantastiskt uppträdande
och där sam borde åkt ut.
tyvärr blev så inte fallet.

på väg mot att borsta mina tänder började jag tänka
lite på överdraget och hur det var..
menar jag satte ju på det överdraget med mycket stånk.
sen så höll vi på lite med soffan och sen satte jag på
de resterande överdragen.. och..
drog jag inte över divan kudden en gång till..
varför hade jag tagit bort överdraget då
det var så himla jobbigt att sätta dit..
om inte.. nee jag kan väl inte.

jo det hade jag..
jag hade sattit på det andra överdraget över det första.
det fattades inget överdrag.
utan en av kuddarna hade 2 överdrag på sig.
*lol*

som sagt..
bara jag. :)

1 kommentarer:

Unknown sa...

hihi, later som nagot jag ocksa hade kunnat gjort :)