Pages

lördag, oktober 06, 2007

Lördagsdrabbel.

så står man här igen på jobbet en lörda.
har varit en del folk iaf.

försöker komma på saker jag glömt att skriva under veckan.
en sak är att från att ha en kryssning bokad till den 12/10
så har vi nu 2 st bokade.. :)
en den 28/10 som vi åker med marie och kristian med.
riktigt white trash kryssning.. men kul att göra nått med dom.
den andra är bokad den 2/12 då åker jag och patrik
och tar det förhoppningsvis lugnt innan julen. :)
varför vi inte kunde åka den 12 okt är för att patrik på sönda
åker iväg och ska vara med på mälarbåten.
så han tyckte det skulle bli lite väl mycket med 2 kryssningar samma vecka. :)

ikväll blir the sing star hos marie..
först var det bara tänkt hon och jag.. hehe
vet att det låter lite knäppt och bara vara 2 och dricka och sjunga.
men jag vet att vi alltid har kul när vi gör nått bara hon och jag.
menar förra lördan tyckte jag nästan festen hade sin höjdpunkt då
alla andra hade gått.. inte för att dom är tråkiga eller nått.
men ibland så är det skönt att bara sitta och prata och sjunga utan
att nån håller på och tycker dit eller dat.
men iaf milla och ellie kommer också ikväll..
det kan nog bli kul det med. :)
som sagt har jag inget emot andra människor.
menar jag kan ju inte alltid roffa åt mig marie för mig själv.. haha :)

0 kommentarer: