Pages

söndag, oktober 28, 2007

Whitetrashkryssning.

snart så åker vi på iväg på vår whitetrashkryssning
(C-hytt, ingen buffe eller frukost)
med kristian och marie
hoppas det blir kul. :)
tror jag.. men man vet inte..
man kanske bli aspackad och det gungar som fän..
så man ligger och spyr eller nått.

men det tror jag inte..
men nu har jag iaf tänkt ut det värsta senariumet..
eller det skulle nog vara om den sjönk som estonia.
lär vara himla kallt i vattnet.

innan jag glömmer bort så läste jag att adam som
gick i min klass tydligen har fått med 2 låtar
i tv4s serie labyrint.
så himla kul att han verkar komma någonstan med sin musik.
man har ju trånat efter den pojken på gymnasiet.
så att andra kommer tråna är jag säker på.
han är ett geni.. alla mvg i gymnasiet och grym i musiker.
han kan bli vad som helst.
*avundsjuk* :)

http://www.adamheldring.com/biography.html

0 kommentarer: