Pages

onsdag, oktober 10, 2007

Det händer saker

igår efter jobbet fikade jag med pethra.
var trevligt.. vi var på waynes.
åt dock i fel ordning..
kände mig nämligen inte jätte hungri när jag kom dit.
så jag tog först en kladdkaka sen en bakad potatis.

skjutsade hem pethra så jag kunde få se deras lägenhet.
wow säger jag bara om utsikten.
den var ju fantastisk :)

sen åkte jag hem och fick se min bejbi ligga på köksgolvet.
och satte upp lister.
jag började med sängen och sen kom hans föräldrar
och hans pappa kopplade in spotlightsen..
så nu har vi ljus i hallen :)

sen åkte jag hem till mamma och åt lite mat.
patrik stannade kvar i lägenheten.
blev jag klar med sängen och sen så packade jag upp
alla mina kläder i byrån.. jag tog 4 lådor.
patrik får 2 st hehe.. jag har ju mer kläder! :)

sen kollade jag på några förhäxad avsnitt..
sen var det dags att nanna.
men gud va patrik snarka inatt..
sov i mycket kan jag säga.
usch.

0 kommentarer: