Pages

fredag, oktober 05, 2007

ShoppingTur.

igår efter jobbet åkte jag först och lämna
in en ansökan på Espirit..
sen åkte jag iväg och fikade med Anna och Robin.
Vi var på Kafe Rutan, de verkar inte vara någon annanstans :)
där tog jag en panini och sen en paj med mjukglass.
jag borde känna kanske skuldkänslor eller nått..
men det gör jag inte.. förmodligen därför jag går upp i vikt.
känner ingen skuld till mat.
vet iofs att för jag äter som jag gör så går jag upp i vikt.
men inte vill jag göra nått åt det.. vill bara gå ner av mig själv.

efter hjälpte anna mig på H&M.
hade presentkort där på 450 kr.. som jag försökt shoppa upp..
men inte lyckats då jag inte tycker om hm's inredning.
vi hittade iaf 2 stickade klänningar; en grå & en lila.
sen när jag handlade hände något märkligt.
klänningarna kostade 298 kr /st
men när hon dragit allt så hade jag 152 kr kvar på presentkortet.
jag reagerade men tänkte jaha.. jag hade mer på kortet än va jag trodde.

men när vi kom ut såg vi att hon bara tagit betalt för en. :)
vilken tur man får ha.
senare när jag skjutsat hem anna och åkte för att vänta på patrik.
så köpte jag en bh och trosa på twilfit.
och sen lite långha bomulls leggings..
men jag vet inte.
kanske ska lämna tillbaka..
letade egentligen efter bomulls strumpbyxor..
men det verkar inte finnas.

menar ska man vara barfota under leggingsen
eller ska man ha en strumpa och sen när man tar av
sig skon och går in hos nån så kommer det se konstigt ut.

va ska jag göra??
hjälp!? :)
haha

ses.

1 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Tack så jättemycket för igår! Var skittrevligt. :D
Synd att du inte hittade strumpbyxor, men se det som så att du fick en gratis tröja, hehe. ;]