Pages

onsdag, oktober 17, 2007

Vardagsrummet.

det är onsdag idag..
känns som veckorna bara flyger fram.
dagarna går mycket snabbare när man inte
är borta hemmifrån 9h /dag.

imorgon ska vi ha avskedsmidda eller nått
för säljchefen på kontorab.
han ska börja på eskilstuna rekarne sparbank istället.

idag är patrik hos sin syster och hjälper henne med hennes dator.
vi ska som tack få hjälp med att måla om
vardagsrummet nu i helgen..
var på flügger färg idag och kollade färgprover..
hehe tom hon som jag pratade där kom ihåg mig
när jag började prata om min mintgröna färg.
väldigt ovanlig måste den vara hehe.
funderar på en färg som är typ grålila...

går det egentligen att ha en fondvägg i varje rum?
för isf vet jag hur jag skulle vilja ha det.
men annars.. jaa får höra med patrik va han tycker.
men problemet är att både han och jag gillar mörka färger.
tänkte att det här rummet skulle bli ljust.
men egentligen så kan man ju alltid fixa sånt med belysning.

1 kommentarer:

Denise sa...

Vadå, duger inte färgen i vardagsrummet? Vad är det för fel på den nu då? =)