Pages

måndag, oktober 15, 2007

Helgen. +måndan.

ilördas så skulle jag marie och anna festat lite här.
blev jag marie och singstar. hehe :)

nee men inte bara singstar..
började faktiskt inte förrens efter nån timme.
himla kul iaf.

tog en del bilder också.
får lägga upp nån här sen..
om jag får tag på dom vill säga.
marie och jag har tendens att gå om varandra på msn :)

sen gick vi faktiskt ut..
vilket var sådär kul.
pratade med många jag inte pratat med på länge.
typ frida och pettson.
men jag hamnade också i en politisk
diskussion med adam marttinen.
han som sitter i kommunen för sverigedemokraterna.
tycker för att vara politiket var han väldigt dålig på att diskutera.
sa flera gånger att det tycker jag och jag är bäst typ.
hmm.. okej.. hur ska man kunna ha nån givande diskussion då?

söndan slappades det.
såg en film som hette Im Reed Fish.
enbart för att Alexis Bledel var med.
ingen höjdar rulle direkt.
på kvällen när patrik kom hem
(han var hos sin syster och la golv, lite väl
lång tid tycker jag.. men men)
såg vi knocked up.
inte heller en höjdar rulle.
men nån gång var det väl rolig.
dock skulle jag aldrig behållt barnet om jag vore henne.
nyss fått en ny tjänst som programledare för E!
och hon hade en one night stand med en pundare.
tack, men nej tack.

idag har jag jobbat, tvättar och sjungit singstar.
marie har inte varit här och hämtat det än.
jag är fan grym på poision med alice cooper.
ca 9700 poäng på lätt, 9000 p på medium
och 8000 nånting på svårt :)
Im so totaly singstar. hehe :)

0 kommentarer: