Pages

söndag, oktober 07, 2007

Formel 1 dramatik. :)

igår var jag hos marie och umgicks och sjöng singstar.
man kan nog göra det hur mycket som helst..
blir lixom aldrig trött på det. :)

imorse drog patrik till mälarbåten som
han ska vara på tills på tisda..
så det blev inte så mycket sovande för mig.
ville ju inte ligga och puffa på honom när jag kune sova hela dan..
vilket han inte skulle kunna.

dock sov jag knappt nått alls..
jävla lår som jag får ont i hela tiden.
dock upp och tänkte att formel 1 får mig alltid att slappna av..
och idag var det kinas gp.
kom in kanske efter en 5 varv körda..
blött lopp.. såna brukar kunna vara roliga.

dock så får formel 1 ljudet mig att alltid slumra till
då det är så himla skönt ljud.
vaknade lite då och då..
speciellt när eje och janne skrek till om att Hamilton kört
av precis innan depån.. så räikkönen gick upp i ledning.
så jag såg det som typ var intressant att se..
eller jag missade säkert någon skön omkörning och så.
men men :)

nu är det brasilien om 2 veckor..
rätt rolig bana om jag kommer ihåg rätt..
går och fel håll har jag för mig också. :)
och jämt är det i toppen

01 Lewis Hamilton 107
02 Fernando Alonso 103
03 Kimi Räikkönen 100

dock tror jag hamilton kommer ta hem det här.. eller kankse alonso.
jag hoppas såklart på kimi.. men det skulle vara himla svårt..
synd om kimi alltid nån fjuttig poäng ifrån känns det som.

ne fortsätta att kolla på förhäxad som jag typ gjort hela dan..
om jag hade nått annat att titta på skulle jag göra det.
borde iofs ta bort och göra rent ena hörnet i vardagsrummet..
för imorrn kommer ju ikea möblerna och det måste ju få plats nånstans.

ses.

p.s
btw nån som kan hjälpa mig så jag kan
få en sån där som visar hur många besökare man
haft per dag och sen den börja räkna??
vore snällt tycker jag. :)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jag rekommenderar Google Analytics, da kan du se exakt vart alla dina besokare kommer ifran, hur dem hittat till din sida, hur manga besokare/sidvisningar du har etc. http://www.google.com/analytics/

Sen kan du adda en "Antal besokare idag, den har vecka, just nu osv, har om du vill, gratis: http://susnet.se/tjanster/

kram :)

Denise sa...

Vad trevligt att du får sjunga ut ibland vännen! Idag gjorde jag tredje sittningen hos tatueraren. Blir en 4:e. Shit, den går på ca 9000... iofs är den ju stor =)

Lilian sa...

Bettan - tnx :)