Pages

måndag, oktober 08, 2007

Tjejsnack V.41

Bröst

Kontrollerar du dina bröst ofta själv/går på mammografi när du ska?
Nja.. vet inte hur man kontrollerar dom.. men jag kan ibland försöka. Mammografi har jag nog fortfarande för fasta bröst för att göra.. verkar göra himla ont att platta ut bröstet till en pannkaka. :

Är du orolig för bröstcancer?
nee inte direkt.

Vad är bröst för dig? Något kvinnligt, något man matar sin bebis med, något sexigt, bara en jobbig sak, annat?
Mina bröst är nått sexuellt och kommer väl sen bli mat till en bebis, dock hoppas jag att dom fortsätter att vara sexuella även efter.. även om jag tvivlar. Bröst är förövrigt det finaste kvinnor har.. tycker fler borde visa dom mer med urrigning m.m :)

Är du nöjd med dina bröst, eller skulle du vilja förminska, förstora, annat, varför?
Jag är oftast nöjdast med dom när jag är för tjock.. hehe :) Jag skulle kunna tänka mig operera mina bröst då jag har pengar och förmodligen när dom ramlat ner. hehe

Dolly Parton har ju försäkrat sina bröst, är det något du skulle kunna göra? Motivera.
Nee om man gjorde någon förbättring på dom kanske, men sen så är jag så dålig på att försäkra mig i övrigt så det tror jag inte.

0 kommentarer: