Pages

måndag, oktober 08, 2007

IKEA möbler

idag fick vi våra ikea möbler. :)
himla mycket grejjer var det.
eller det ser mycket ut..
är ju bara 4 saker.

sängen















sänggavel















byrå















soffa















och jag har redan sattit ihop hela byrån själv.
dock satte jag ihop den i vardagsrummet..
och nu orkar jag inte lyfta den till sovrummet.
behöver patriks hjälp.. men han är ju inte hemma.
han ringde dock förut.. var oväntat.. men himla trevligt :)
han sa att han sett föreläsningar med göran persson och kristian luuk
och de hade varit väldigt bra.
sen hade han även sett martin stenmark nu ikväll.

imorrn ska jag fika med pethra och kanske marie..
vi får se om marie följer med.

nee dra mig mot sängen.

1 kommentarer:

Unknown sa...

jag alskar soffan ni kopte, vilken drom!! :) en san vill jag ocksa ha nar vi har storre vardagsrum