Pages

lördag, oktober 20, 2007

Färger.

hmm.. inte blev man klokare för man målade
4 nyanser på väggen inte.
suck.

jag tror att varför det är så svårt är därför
vi inte på en gång såg en färg och blev lite förälskade i den.
och sen är rummet rätt stort..
så alla färger blir inte en annan... men det blir
stor skillnad från att ha ett ett färgprov
till att ha hela rummet omgivet av den.

skulle egentligen vilja skjuta upp det.
tills vi hittar en färg vi vill ha..
men provburkar kostar också pengar..
och hur länge som helst vill jag inte ha ett ofärdigt vardagsrum.

patrik är just nu med min bror på krekolas bilskola.
där ska han lära sig att bli handläggare för bror min.
sen lär han ju ringa för sen ska det köpas färg.
frågan är va ska jag svara honom?
han tycker den vinröda.. men för det första känns den som blod.
för det andra att ha hela rummet i den.. blir det inte för mycket?
kanske det skulle funka bättre ljusare? kankse inte.
men ingen av de lila färgerna riktigt talar till mig ändå.
dock vet jag att jag skulle kunna matcha med de iaf.

skulle vara bättre om nån från nått himla omgörningsprogram kom.
men de lär nog inte ofta göra om ett helt vanlgt vardagsrum.
suuuuuuck.

0 kommentarer: