Pages

fredag, oktober 26, 2007

Choklad till förbannelse. :)

idag har jag jobbat 9 - 16.. med en halvtimma lunch.
all choklad vi säljer vid jul har nu kommit.
sisådär en 5 pallar.
var bara att börja pricka av och plocka upp.
ordnade på torget så det blev lite annorlunda fronting iår.
använde mig av 3 rundlar och 4 x 4 pallar för att få upp det.
blir nog bra när man ändrat om några gånger.
är ju så mycket olika sorters choklad.
det är anthon berg där det faktiskt finns en god 72% choklad
som man använder en "ishacka" för att få mindre bitar.
det är sjösnäckor, olika askar och tryffel m.m m.m

sen skjutsade jag hem pappa till torshälla..
där svängde vi av till stens choklad där dom har börjat
med försäljning av lösgodis från 2,90 hg.
man måste gå in längst in för att få de godiset
för det ibörjan kostade 5,90.
så jag köpte 1,5 kg godis... hehe lite mycket..
men det var ju såå billigt. :)

idag ska jag och patrik se på filmen 1408.
imorrn blir det till att måla.. lutar mot den ljusgrå färgen.
lite roligt egentligen att det är den vi båda bestämt oss för.
menar hade inte marie varit med hade det nog inte blivit det.
bra att få andra pespektiv ibland.
soffans klädsel har patrik lovat att han ska färga mörklila. :)

allt löser sig tillslut.
efter många om och men. :)

0 kommentarer: