Pages

torsdag, oktober 25, 2007

Torsdag.

idag har jag fikat med denise.
vi fikade på rutan, väldigt goda grejjer där.
mjukglassen är ett väldigt uppskattat tillbehör.
dock är det inte särskilt stort och det blir himla högljudt
måste jag säga.

efter jag skutsat hem denise åkte jag hem och slumrade
till lite framför advokaterna.
var inte borta särskilt länge.. utan åkte iväg för att hämta
patrik vid centralen.
dock var tåget försenat 20 minuter..
så där satt man på perrongen och frös.
hejade på ett gammalt ex.

på jobbet har förresten julchokladen kommit..
lär vara det jag får ägna mesta dels av min tid till imorrn...
till att lägga det snyggt och få en snygg presentation på det.
har en uppläggning i mitt huvud..
men jag vet inte om den blir lika snygg i verkligenheten..
vi får se.. chokladen brukar få byggas om himla många gånger
innan vi skickar tillbaka de som blir över till leverantören.

0 kommentarer: