Pages

måndag, oktober 15, 2007

Tjejsnack V.42

Relationer

Vem är den människa som du vet att du alltid kan komma till oavsett?
Mamma

Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i vilka som betyder mest?
Kan man göra det eller inte?
Finns ju alltid de som står en närmare vid olika tillfällen.
En som jag vet alltid kommer finnas i mitt liv är Denise.
Marie är den som jag står närmast idag, om vi inte räknar med Patrik.
Och det gör jag inte. :)

Har du blivit sviken av en vän någon gång? Hur/När? Känns det fortfarande?
Ja, de har jag. Flera gånger, båda gällande olika kärlekar.
Och det känns som alla kan förstå inte bra alls.. men idag så
har jag kommit över det. Är inte så långsynt av mig.

Känner du att du har en bra relation till människor omkring dig?
Ja det gör jag. Det är väl en vuxen relation, man träffas inte varje dag
som man gjorde när man var liten.

Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap?
Bästa: Ärlighet
Sämsta: Ärlighet

0 kommentarer: