Pages

tisdag, oktober 23, 2007

Svamel. :)

undra om det finns ett visst antal gånger
man kan lyssna på en låt innan man kräks på den?

hehe gör alltid det här när jag verkligen hittar
en låt jag tycker om..
jag lyssnar om och om och om igen hur många gånger som helst.

kommer ihåg en gång när jag just hört
var det doctor jones med aqua.
hehe denise höll på att bli galen. :)

just nu är det Timberland feat One Republic - Apologize
som går på repeat på winamp.

blev aldrig något målande..
jag kollade på heroes och åkte sen till mamma och åt mat.
flygande jacob blev det.. gott gott.

patrik är på nått möte med personal proffsen.
nu när dom kommer slås ihop.

suck.. sökte ju till Espirit.
men jag har inte hört någe därifrån.
allså är det kört.. kommer inte få det jobbet.
varför ens försöka när man inte ens kommer på intervju?
jag har inte kommit närmare mitt nyårslöfte något.

men just nu trivs jag rätt bra..
hehe iaf till lönen förmodligen kommer.
iofs så jobbade jag ju typ heltid förra månaden.
så det kommer inte synas förrens nästa.
och va ska inhandlas då om inte julklappar.
sen vi började med lägenheten har all min kreativtet begränsats hit.

kommer inte på några bra gåvor åt folk.
jag som ändå brukar vara rätt bra på det.
tycker jag iaf själv. :)
jaja ingen panik än iaf.. 2 månader kvar.

0 kommentarer: