Pages

torsdag, oktober 25, 2007

Mycket gjort.

igår hann jag faktiskt med en hel del..

  • bokade tid för en klassisk annsiktsbehandling på CarinoSpa
    (har ett presentkort därifrån som jag fick av patrik i julas.)
  • lämnade in min förlovningsring på kostnadsförslag..
    (två av mina ametist stena har trillat ut, lite tomt på handen)
  • gick och hämtade våran honda som vart på verksta i typ 2 mån
    (kopplingen måste bytas ut, kommer väl läggas ut på blocket.)
  • fick vi äntligen upp färgerna på väggen..
    (patrik och jag är kluvna mellan 2 färger, ljusgrå och ljusdustylila)

träffade på anna och robin också.. trevligt trevligt. :)
fick också nått sms om hms cavali samarbete..
kollade på den kollektionen..
måste säga att det är väldigt svårt att de hur kläder ser ut i mobilen. hehe

idag är jag redan på jobbet, skjutsade patrik till stationen
för han skulle tydligen till stockholm idag på olika föreläsningar..
han var himla fin i sin kostym. :)

i eftermiddag ska jag träffa och fika med denise..
ett tag sen man sågs.. typ min födelsedagsfest? :)

0 kommentarer: