Pages

onsdag, november 07, 2007

Ansiktsbehandling.

idag efter jobbet var jag på CarinoSpa.
där utförde dom en ansiktsbehandling på mig.
fick nämligen i julas ett presentkort där av patrik.
så nu var det tid att uttnytja det.

det var väl skönt.. eller flera gånger gjorde det ont.
typ när dom klämde..
förmodar att det var det som var portömmning..
och sen den där lampan som de har för att se varje
liten sak som inte är bra på ens ansikte..
den är ju inte så himla mysig att känna mot ens blundade ögon.
men massagen den var ju iaf himla mysig. :)

dom har en läkare som kommer från uppsala till carinospa ibland..
och gör restylane behandlingar..
skulle vilja testa det nån gång.. då efter jag är klar med tänderna.
men det är så himla dyrt.. 3400 kr.
ena delen av mig tycker det är för tok för dyrt
medans den andra så skulle jag väldigt gärna vilja att min överläpp
inte försvann när jag ler.

förövrigt idag så har jag jobbat som vanligt..
försökte även få tag på en tandläkartid..
har tydligen ett hål i min visdomstand.
trodde jag hade den i en tand lite längre fram..
ilar och har sig rejält i de 3bakre tänderna längst upp.
så jag skulle väldigt gärna vilja ha en tid innan den tid jag har..
den är nämligen inte förrens den 29 november.
22 dagar med denna smärta känns väldigt långt.
satte iaf upp mig på en reservilista utifall någon skulle avboka.
*hoppas hoppas*

0 kommentarer: