Pages

onsdag, november 21, 2007

Tjejsnack V.47

Barndomen

Vad är ditt allra första minne?
Tycker det där är svårt.. menar ibland vet man inte om det man
tror är ett minne bara är fantasi.. men jag har en minne från en gång
när jag vaknade av att mamma väckte mig och klädde på mig för att
åka till min dagmamma i gustafsborg men sen så var det för tidigt
eller nått på morgonen så hon la mig igen.
Vet inte hur gammal jag var.. kommer ihåg att jag hade blöja på mig..
men jag började på dagis i thälla vid typ 4års ålder..
så nån gång innan dess. :)

Hur såg din familj ut? Ja, inte till utseendet då förstås ;)
Min familj består av mig och patrik.
Sen har jag en mamma som bor i thälla med en karl.
Pappa och bror bor tillsammans i kogne.

Vad gillade du att göra när du var liten?
Jag tyckte om att leka med barbies, förlängesedan och spela fotboll.

Hur skulle du beskriva dig själv som barn?
Bra fantasi, envis, linslus och med ett stort sökande efter bästisar.

Kommer du ihåg några viktiga händelser som format dig själv till den du är idag?
Jag må ha bra minne när det gäller en del av min uppväxt..
men att säga att de och de tillfällerna formade mig är svår..
tror dock att mammas otrohet mot pappa kan vara att jag
är så himla emot otrohet.

0 kommentarer: