Pages

torsdag, november 15, 2007

Drickasugen.

sugen på att dricka ihelgen..
men det ser inte ut att hända nått.
så i helgen lär man vara torr.
nästa helg ska vi glögga hos pethra och martin..
så även det lär bli vithelg.. eller?

menar jag är ju inte direkt så förtjust i vinglögg..
lärde ju mig att dricka glögg för bara nått år sen.
så saftglögg blir det nog för mig.
hehe undra om det finns i light. :)

men det ska bli gott med glögg..
med mandlar och pepparkakor.. kanske nån lussebulle?
hehe här börjar man drömma iväg.

imorrn ska patrik spela poker med jimmy & co.
skönt att det blev på fredan och inte på lördan.
hade varit så himla tråkigt att sitta själv på en lörda.
på fredagarna har man ju iaf idol som sällskap.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ni fååår dricka annat än glögg också på glöggkvällen, jag lovar. ;) Martin blev lovad guitarhero av M&K, så det är väl svårt att hålla det nyktert, haha.

Anonym sa...

Ni fååår dricka annat än glögg också på glöggkvällen, jag lovar. ;) Martin blev lovad guitarhero av M&K, så det är väl svårt att hålla det nyktert, haha.

Anonym sa...

Oj, det blev två! Shitmanshit!