Pages

tisdag, november 06, 2007

Gistart.

då har man börjat med gi igen då.
inne i fas 1 där man typ helt ska undvika kolhydrater.
går rätt bra hittills.
enda som är rätt krånligt är att jag jobbar knepigt..
så lunchen får ätas vid ca 3
och efter det ska ett mellis ätas
och middag blir så att man inte alls är
hungri men måste trycka ner nått.

vi får se hur det går den här gången.
startvikten var ju inte så långt ifrån den startvikt
jag hade förra gången jag började.
79 kg stod vågen på när jag vägde in mig nu.

så önska mig lycka till..
ska vi lyckas att ta oss under 70 sträcket..
kanske ända till målvikten på 68 kg. :)

1 kommentarer:

Denise sa...

Kommer gå jättebra med dieten. Sen när jag kommer till stan ska vi börja exercisa oxå! Jag kör redan 4 ggr/veckan, så ngn av alla dessa ska jag tvinga med dig! =)