Pages

onsdag, november 21, 2007

Inflyttningsfest.. men när?

sitter och halv kollar lite på fotbollen..
just nu står det 1 -1 mellan sverige och lettland.
om det står sig är vi med i em nästa år..
vi får se hur det går.

har funderat på när vi ska ha inflyttningsfest..
visst vi har ju bott här ett tag.. men ändå.
har inte börjar bli iordning förrens nu.
dock ser det svårt att få till nått det här året.
folk och vi är väldigt uppbokade.

ihelgen är det glöggmys hos pethra och martin.
första adventhelgen tror jag bli lugn då
vi åker på kryssning på söndan.
andra adventhelgen så ska vi iväg till några
stugor och festa med marie & co
tredje advenhelgen funderar jag på att
försöka ta mig till uppsala och denise..
hon flyttar ju faktiskt därifrån snart och jag
har inte besökt henne än. dåligt!
fjärdeadvent lär folk ha fullt med julbestyr och
man är inte direkt på för någon fest..
menar juldan kommer ju bara några dagar efter.
sen är det nyår.. va händer och sker då.. det vet jag inte..
folk brukar vara redan uppbokade..
funderade förut på att kanske ha inflyttningsfesten då..
men jag tror inte det funkar för de flesta.

sen är det 2008 och många har gett nya löften och har lite pengar
och känner kanske inte för att festa lite granna..
jaaa... vi får väl ha inflyttningsfest nångång vid patriks födelsedag i slutet av mars.
surt. :)

0 kommentarer: