Pages

fredag, november 30, 2007

Trött som få.

shit.. himla trött.
fick lov att åka hem vid 15 för
jag klarade knappt att hålla ögonen öppna.
åkte hem och sov tills patrik kom hem
och väckte mig vid 17.30

sen åt vi pizza för första gången iaf för mig..
vet inte om patrik inte ätit nån på nån lunch nån gång.
iaf var det första gången sen vi började med gin för 3½ vecka sen.
dock har det inte gått lika bra som förra sommarn då vi
körde detta för första gången..
har bara gått ner en 4kg.

sen har vi ju nu idol.
jag har iaf röstat som en tok på marie och amanda.
andreas får bara inte gå till globen.
har också ringt och sett till att mamma inte röstar på honom.
mamma och hennes sambo hade nämligen röstat en hel del
förra veckan då juryn toksågade honom.
var så himla arga på dom i lördas.

nu måste det gå vägen..
bara att vänta och se.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Håller också tummarna för att snubbe åker. Han har inget där att göra. Jag röstade för första gången idag, haha. Amanda rockade med Hallelujah, jag började gråta.