Pages

lördag, november 10, 2007

Exit,

igår blev jag inringd till exit...
ingen kunde stänga så jag fick hoppa in.
har inte jobbat där sen i slutet av augusti..
det var kul som vanligt.
att jobba 10 timmar på en dag är dock mindre kul..

köpte en fin mamma tröja på exit..
tycker det inte syns att det är någon mamma tröja.
ska tydligen gå bra och amma i den också.. hehe.
investering till framtiden. :)

efter exit åkte jag iväg till anna och robin för att fira dom.
de bjöd på fika och jag fuskade lite med deras delikatobollar.
mumma.
vi får hålla tyst om det till patrik så han inte
äter kebabpizzan han tjatar om.

patrik sålde bilen igår.. förstår inte hur det gick till..
men han som skulle sätta in pengar gjorde det inte.
och en från kjula som kom och kollade på bilen gav
tillslut enligt patriks version 8000.
men vi har den fortfarande.. även om den inte går att köra.
den har ju sommardäck och igår snöade det ju till regjält.
iaf så ska den lämnas idag.

idag står jag på joibbet igen.
har fått en hel lista med saker att göra..
har ingen lust alls till det.
men jag ska ta etu med det sen.

i eftermiddag ska vi vara barnvakt till ella.
får se va vi hittar på.
att titta på dvd går iaf inte.. den fick sönder i veckan.
så mitt förhäxadmaraton.. jaa det håller fortfarande på.
8 säsonger med 22 avsnitt på varje säsong går man
inte igenom i en handvändning.
är faktiskt på säsong 6s andra skiva.
men det har blivit ett litet uppehåll nu tyvärr.

men att gå ut med ella och göra nått i snön kanske..
dock blir ju också det lite svårt.. menar jag har inga bra snökläder.
hmm.. nån so har några termobyxor att låna ut till mig? :)

0 kommentarer: