Pages

onsdag, november 28, 2007

Börjar bli förkyld.

suck den här tanden som jag ryckte ut..
den fortsätter att ställa till besvär.
nu har jag fått ont i mina mandlar..
jag som lyckats stå emot alla förskylningar.
så här tuggas eucinaguard som bara den ...
menar ska ju på kryssning på sönda och äta julbord.
vill ju känna smaken ju!

igår ställde hålet där tanden suttit också till det.
hade inte läkt ordentligt så jag hade blodsmak hela dan imun.
måilla känslor får man när det känns som
man svalt en 3 liter blod.

förövrigt fortsätter jobbet att vara himla tråkigt.
slår in paket fortfarande.. får iaf dagarna att gå.
bara sisådär en 130 paket kvar till tibnor att slå in.
sen får vi väl se va det blir för några andra.

ingen som har någe tips på hur man får bort en förkylning?
menar fick de första symtomerna idag..
så jag borde kunna få bort den tycker jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill ocksa ata julbord! :/ hoppas det fixar sig med tanden!

Anonym sa...

Tänk om tanden var som Samsons hår? Du har tagit bort en del av dig som stod för styrka. Du åt godis och skadade den, och när den sedan försvann helt så blir du sjuk.. myyysko ;)
Nerå, hoppas du inte blir förkyld. Kram!! (säker cyber-kram, hihi)