Pages

torsdag, november 29, 2007

Önskelista

har just uppdaterat min önskelista..
så jag tänkte att jag lägger ut den här.
ska ge den till mamma på lörda..
men funkar det inte att kolla på det word dokumentet
jag har så får jag kopiera den ifrån här.
men så får ni en liten sneak peak på min lista också.
inte för jag förväntar mig något eller nått ;)

Min Önskelista

* VW Beetle eller Honda S2000 eller Mazda 2

* Brittisk korthårskisse eller beige Chihuahua
(OBS! Pälsallergiker till sambo)

* Videokamera (Med Display)

* Dvd-collctions;
- Vänner (S. 2, 4 & 8)
- Roswell (S.1-3)
- Gilmore Girls (S.2-7)
- Alias (S. 1-4)
- Lost (S. 2-3)
- Desperate Housewives (S. 2-3)
- Heroes (S. 1)

* Laptop

* Playstation 3; med spel som Singstar, Rockband och Buzz

* DVDs; Christina Aguilera; Music My reflection Live,
Genie gets her wish, Stripped Live in the UK (beställ)
Övriga; Saw 1, The Corporation, Disney filmer

* Resor; London - gå på Madame Tussaud och Mamma Mia!,
Tahiti, Thailand, Paris, L.A, Formel 1 lopp helst i Monza,
New York – gå på Serendipity

* Upplevelser; Bunjijump, Fallskärmshopp, SPA

* Parfym; Christina Aguileras

* Hushållsmaskiner; Multigrill

* Hår saker; Björn Axens Volymtång

* Presentkort; IKEA, Make Up Store, Solariumkort Solfuxen, Kicks, VILA, Spakällan

* Sällskaps spel; Friends

* Kläder; Tröjor(38/40), Byxor(42), Hipsters & Sting (L),
Strumpor, Gelé/Push BH (75D), Lila korsett

* Smycken; Örhängen, Armband, Ringar (helst guld)

* Övrigt; Ouija bräda

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj vilken lista du hade! :P

Lilian sa...

bettan - det är många års sparande. :)