Pages

måndag, november 26, 2007

Fest & Tandutdragning.

i helgen var det glöggmys eller va man ska säga
hos pethra och martin.
eller var nog mer vodka mys för min del.. hehe.
det var jätte trevligt. :)
fick känna när pethras bebis sparkade lite..
och hur den låg och så..
det var himla coolt. :)

dock blev jag lite sur på patrik och vi hade ett rätt
stort gräl under festen som var mindre kul.
men jag förstår mig inte på hur han tänker ibland.
ibland är han så iq befriad.

påvägen hem från P & M så slog alkoholen till ordentligt
på mig och jag började må lite illa..
så istället för att fortsätta med att sjunga singstar hos M & K
så blev det till att gå hem istället.
där spydde jag en gång och sen mådde jag toppen igen.
konstigt det där egentligen.

på söndan hade jag dock himla ont i min tand som jag
akutlagade för ett tag sen och inatt gick det inte så himla
bra att sova.. dock märker ju aldrig patrik nått..
han sover som en gris. :)

iaf så blev det som det ofta blir när
man ligger och spänner
sig för man har ont..
man får huvudvärk.

så imorse ringde jag tandläkarn och till kontorab.
sjukanmälde mig och fick en ny tid till att
komma och ta ut min tand.
så nu är den borta.

måste nog ta en ipren snart för jag vill inte ligga sömnlös en natt till.
men den här gången kändes det inte så farligt att dra ut en tand..
även om den här var mycket större än de andra 2 som jag
dragit ut det senaste året.
nu ska inga fler tänder ut förrens jag blir gammal och grå.
verkligen tur att jag har den där tandförsäkringen.
annars hade det här nog varit en dyr historia.
och min ekonomi är just nu inte så himla bra.

dock är typ alla julklappar klara.
så det är ju bra.
slipper man tänka på att handla alla dom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att bli av med tanden! Tack för i lördags, fyllo. ;) Kram!

Anna Högrelius sa...

Skönt om du slipper fler tandproblem i framtiden! Hoppas du kan sova om nätterna nu. ;]