Pages

lördag, november 03, 2007

Släktmidda.

Då var vi hemma från att ha varit på släktmidda
med patriks släkt i sthlm.
var och bowlade och åt mat på gullmarsplan.
patrik suger verkligen på bowling.

jag var helt nöjd med min första serie fick 106 poäng.
hade fått mer om jag inte hade fått foul för övertramp på första.
andra serien hann vi inte köra klart för man kunde bara
boka i tid och inte per serie.. det var lite tråkigt.

påvägen upp så var det värsta köerna för det
hade varit någon trafik olycka med nån lastbil vid huddinge.
försökte då blogga lite genom mobilen.. men det gick då inte.
tråkigt att det var köer för då hann vi inte åka förbi Tabboulihouse
http://www.tabboulihouse.se/
lite tråkigt för jag hade velat kolla om det fanns nått till sovrummet
jag hade kunnat köpa..

men men vi får åka nån annan gång.
typ när vi åker till ikea nästa gång..
funderar starkt på att åka till kurvan då och inte till västerås..
för de ska ha mycket mer saker på kurvan.

ikväll ska vi se på lite film..
vet inte va det blir än.. kankse sicko eller shreck 3.

så himla ont i en tand också..
och på ett ställe är mitt tandkött helt fucked.
förstår inte.. aldrig borstat tänderna och sköljt munnen
så mycket som jag gör nu..
ändå så mår dom inte bra.
tandställning är tydligen inge bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

sjalv foredrar jag Wii-bowling! :)

Denise sa...

Om du åker till den där tublubbi-stället ngn gång i framtiden så säg till! Jag vill oxå dit. Var fina prylar!