Pages

lördag, november 17, 2007

IKEA.

idag har jag vart på ikea kurvan.
jag och mamma åkte från tuna kvart i 10
och vi kom hem kvart i 6.. pust.

jag köpte typ allt jag åkte dit för att hitta.
förutom bänkskivor som var slut :(
om dom hade funnits hade köket varit klart ju.

men jag köpte
* lite julgrejjor så som kulor m.m
* en lila kudde formad som ett hjärta.
* 2 badhanddukar; en blå/grön till patirk
och en rosa/orange till mig (väldigt färgkönsindelat.. hehe)
* en stekpanna
* badrums schampoo/balsam hållare med sugploppar
* byrå till hallen

* Spegel till sovrummet.

* Kommod till badrummet

* Hatthylla

och det var vad jag handlade. :)
lite under 4000 kr gick det hela på.

När jag sen kom hem hade jag förväntat mig att listerna
(oj förlåt, socklarna) i vardagsrummet & hallen skulle vart klart.
plus att gardinstängerna som ska upp i vardagsrummet
skulle vara klart.. det var det dock inte. :(
blev lite små gnabb ibörjan av min hemkomst..
han som inte orkade följa med till Ikea för
han tycker det är jobbigt där..
men ändå tycktehan att jag hade ju ändå bara gått och handlat..
så jag hade ju ändå knappt gjort nått..
och jag tyckte han inte gjort nått medans de 8timmarna då
jag vart borta..

helt klart olika pespektiv.
men nu är vi good.
satte ihop kommoden direkt när jag kom hem
och nu tar jag några fejk redbull light & vodka.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fina grejer. :)

Anonym sa...

snyggt det blir horru :)

Anna Högrelius sa...

Riktigt fina grejjer! Tyckte verkligen om byrån!