Pages

tisdag, november 13, 2007

Nya gardiner.

har inte blivit så mycket skrivande på några dagar.
i söndas donade jag och patrik lite hemma..
sen åktes det runt och vi firade våra pappor.
patriks pappa fick ett nummertangentbord
och min fick en elvis dvd med hans framträdande.

i lördas så handlade vi en del av alla julklappar..
och födelsedagspresenter (bror; 24nov & mamma 12dec)

när vi kom hem från allt firande så donade vi lite till..
och även om allt är långt ifrån klart..
så känns det rätt ordning ändå.
himla skönt.. för det såg ut lite som ett bombnedslag.

igår handlade jag gardiner och gardinstänger
med patriks mamma.
köpte även nya kolfilter till köksfläkten.
mycket bra. :)
dom är dock inte uppsatta..
men så fort dom blir det så kommer det nog
kännas mycket bättre i både sovrummet och vardagsrummet.

gi:n travar på.. lite segt och jag är väldigt imponerad
över hur långt jag och patrik körde förra gången.
kebabsallad blir det nog på lörda
och räkor med ägg och majonäs på freda..
men de andra dagarna vette katten.
åt hamburgekött, sallad och dressing idag till lunch.
det är funkis.

0 kommentarer: