Pages

torsdag, november 15, 2007

Tjejsnack v.46

Sömn

Sover du bra på nätterna, eller vad gör du om du inte kan somna/sova?
Ja jag sover bra om nätterna förutom när om patrik snarkar..
men då brukar antingen en spark eller ett surt ''du snarkar! '' hjälpa :)

Hur många timmar sover du per natt, vardag/helg?
Minst 8 på vardagarna.. brukar ligga på en 9 h..
på helgena brukar det kanske bli nån timme till. :)
älskar att sova.. en av mina hobbies..
patrik tycker dock att jag har nån sjukdom..

När går du upp respektive och går och lägger dig vardag/helg?
Går ungefär och läågger mig vid 22.. och går just nu upp vid kvart i 8.

Snarkar du, talar i sömnen eller kanske t.o.m går i sömnen?
Nee det gör jag inte. Kankse nån gång.. när jag sover i en säng
jag inte sovit i och ibland när druckit

Sover du ensam i sängen, om inte med vem/vilka?
Jag sover med patrik.. för ett tag sen låg han i soffan
pga hans snarkningar.. men just nu är det bättre.

0 kommentarer: