Pages

lördag, november 24, 2007

Lördag.

idag är det lörda och jag står här och jobbar.
slåt in julklappar till förbannelse..
över 300 julklappar kvar.
sen kommer det väl komma mer ändå.

men när jag är klar här så drar vi till min bror.
för han fyller nämligen 20 år idag.
han ska nu vara vuxen..
märks iofs inte.. min föräldrar daddar fortfarande
en hel del med han.. menar hur kan man annar förklara
att han bor hemma hos min far och inte betalar ett öre?
och han dessutom inte sökt ett jobb sen han tog studenten.
som var för 1½ år sen.

jaja.. inte klanka ner på min bror för mycket.
menar han fyller ju faktiskt år..
det är ju faktiskt hans dag.
så istället ger jag han en stor kram och säger grattis! :)
du må inte säga mycket men du är min bror och jag älskar dig!

efter brors kalas ska vi iväg på glöggmys
och lite dricka hos pethra och martin..
tycker deras utsikt från deras lägenhet är helt fantastisk.
om det inte vore för tågen hade jag aldrig tvekat att flytta in där.
ikväll kommer bli kul.. med guitarhero och singstar. :)

jag suger nämigen på guitarhero..
får tvspelstumme efter bara en låt.
en liten skada jag har fått då jag setat dagar
i sträck förut framför tvspel..
jag får helt enkelt ont inuti tummens köttfästet i handen..
eller va man säger.. hehe :)

0 kommentarer: