Pages

tisdag, september 29, 2009

Besviken.

man väntar och väntar.. och börjar hoppas..
försökte ändå hela tiden hålla mig tillbaka..
kände att nått var off.. och det var det ju.

vi hade lagt bud på ett radhus och var ensamma bjudare..
säljarna var inte nöjda med vårt bud..
så vi budade över oss själv.. vem gör egentligen det?
och nu har det kommit in några till så nu är det budgivning.

jag vill buda hur mkt som helst.. vill ha!
men samtidigt känns det som varför buda alls..
vi kommer ju ändå inte få det. :(

får rycka upp mig..
men just nu känner jag bara sån stor besvikelse över
hur det gått och hur jag kunde börja hoppas.

xoxo.

4 kommentarer:

pethra sa...

Va trist.. :/

Marie sa...

Det är inte över förrän det är över! Inte ens uppe på utgångspris ju för tusan. =)

Denise sa...

Det är ungefär som Tradera. man rycks gärna med i budgivning. Tänk ut ett pris ni VERKLIGEN inte tänker gå över och håll på det. Det kommer komma andra hus annars! Dåliga tider för många, vilket kommer gynna er som har pengar fortf... taskigt men sant =)

Anna sa...

Nej vad trist. Men du, det är inte sålt än! =) Hoppet är det sista som överger männsikan.