Pages

måndag, september 07, 2009

Eftermiddan.

vid 13 kom jag hem ungefär igen och då hade
jag alltså varit på kontorab där vira och pappa busade lite..
efter så gick vi tillbaka mot slagsta där handlade jag lite på ica.
det är när jag måste gå upp de 3 våningar med vira på ena armen,
skötväskan och en full ica tygkasse på andra som jag vill flytta.
om lägenheten bara var någon våning längre ner skulle
jag nog vara rätt nöjd.. för jag trivs annars i våran lägenhet.

efter lagade jag lite lunch i form av pethras kesoplättar :)
och efter det har det inte hänt så mkt mer än att jag
hängt en tvätt och kastat in en ny.

ska nog snart försöka få vira och sova sin em nap så
det inte blir så sent och om det funkar ska jag nog ta och se
på ett Gilmore girls avsnitt.. tycker jag att jag är värd.
äta ett äpple tänkte jag också. :)

xoxo.

1 kommentarer:

Linda sa...

jo det är jag medveten om - att det kan bli en vana...

men ett klädintresse är väl som med alla intressen man kan ha som familj - golf, fotboll, hockey, ridning..

sen är det ju verkligen inte så att vi bara köper märkeskläder. Verkligen inte! Vi har mycket lindex och kappahl hemma... och gekås! :-)