Pages

torsdag, september 10, 2009

Stenby.

idag var vi och besökte Öppna förskolan i stenby
som ligger i Tomas Kyrkan.. är himla välbekant med
dessa lokaler då jag sjöng här från jag var 9/10 år till kan
det vart 16 eller nått innan min kör flyttade till st.eskils kyrkan.
många minnen som kom tillbaka när vi var inne och sjöng
i just det rum som vi brukade öva i. :)

skulle verkligen vilja att vira fick sjunga i kör som jag gjorde..
men då skulle min körledare behöva börja med barnkörer igen..
och jag tror inte hon kommer göra det.
för det var då det var kul.. att ha en som är så engagerad i en. :)

iaf på ÖF var vi alltså.. och det var inte bara vi där..
nee vara huuuur många mammor och bebisar som helst.
blir nog att ta sitt pick och pack dit fler gånger. :)

vira var iaf helt slut efteråt. :)

xoxo.

2 kommentarer:

Emma sa...

Kul att det verkar bra! Det ligger ju granne med oss nu. Inte för jag tror att man kommer gå dit men kan vara bra och veta! :)

Anna Högrelius sa...

Hihi, utslagen som bara den. Ser så härligt ut att sova på det sättet som bara barn kan!