Pages

måndag, september 07, 2009

Vardag.

idag är det månda och det borde väl inte betyda
så mycket egentligen.. men Ps semester är slut..
så nu betyder det att det är månda på riktigt. vardag.

och jag har bestämt att jag måste faktiskt börja
hitta på mer saker.. måste komma ut och träffa folk.
mest av allt för viras skull.. men även för min egen.
ska helt klart försöka ta mig till ÖF minst 1 dag i veckan
och minst 2 dagar till ska jag iaf ha nått planerat.
1 dag får man faktiskt slappa. :)

idag måste jag skriva ut en retursedel..
så då blir det att ta en promenad till kontorab för det.
på så vis hälsar vi på viras morfar och sen får vi oss en
promenad och vira får sova lite i friska luften. :)

xoxo.

2 kommentarer:

Anna sa...

Häng med mig & Wilja till öppna förskolan i Tomaskyrkan på torsdag. Sofia & Nathalie, som vi dejtat med idag, ska också dit då. Mellan kl 9 & kl 12, jättemysigt! =)

Lilian sa...

låter kanon.. ses vi på torsda! :)