Pages

måndag, september 21, 2009

Planerat.

mina planer på att ha nått planerat nästan varje dag..
går helt okej.. vi har nått planerat varje dag nu i veckan..
denna vecka ska jag dessutom få träffa vänner jag inte
träffat på flera år och dessutom få träffa deras små kottar. :)
  • Måndag - Lekparksträff 13.00 med Ville, Lucas m.fl?
  • Tisdag - Åka till kvicksund för att träffa Fia och hennes Linnea.
  • Onsdag - Prel. träff med Lelle och hennes Nova. annars ÖF
  • Torsdag - Förmodligen Lunchfirande av Marie inkl. Lekträff.
    På kvällen firas Ps pappa som fyller på fredagen.
  • Fredag - P ska vara ledig. På kvällen har en i mammagruppen
    lite fest på kvällen.. ska bli mkt mkt trevligt. :)
  • Lördag - Sushilunch hos Pethra och Martin inkl. Lekträff
  • Söndag - Babysimmets 6 gång.

Måste börja boka upp nästa veckan..
så vill du ha mig då är det bara att komma och ta mig!
haha nerå.. men säg gärna till.. jag och vira vill gärna träffa dig! :)

xoxo.

1 kommentarer:

pethra sa...

Just ja, på tal om lördag så måste vi boka om det.. Måste hjälpa till på Underhund med loppis. Ni får komma på loppis istället. ;)