Pages

tisdag, september 08, 2009

ÖF.

idag var på öppna förskolan i skiftinge..
träffade carola och hennes lilla jasmine..
vira tyckte det var himla kul och var uppspelt
och charmade flera stycken med sin busighet. hehe
ibland tror jag hon är vilda bebin. :)

hon höll låda och vi gjorde fot och hand avtryck igen..
hon hittade även en ko som hon tyckte om.. hehe
sen märkte jag att den sista kvarten blev hon väldigt tyst..
så insåg att hon var trött så vi gick till bilen och hon
somnade på en gång i bilen.. och vaknade inte ens när jag
bärde upp henne och la henne sen i sängen..
och där ligger hon än.. borde kanske väcka henne..
men låter henne sova en liten stund till då vi ska till mamma..
så då lär det inte bli någon eftermiddas nap.

xoxo.

3 kommentarer:

Denise sa...

Att jag känner mig bortglömd är väl när jag tänker på att ni var på kryssning hela gänget, och så ska du på tjejkryssning osv. Vill också göra sådant med vänner...

Mad sa...

Tack!

Va fin tösen är i klänningen, är det Me&I montro?

Denise sa...

Verkar vara ett mysigt ÖF. När ska du börja leta efter ett nytt? =(