Pages

söndag, september 06, 2009

Namnsdag.

idag har jag namnsdag.. inte för att det firas direkt..
var bättre när det var den 7 maj..
nu är det 4 dagar efter min födelsedag så då har jag
redan blivit firad tillräckligt känns det som..
inte jag som tycker det.. folk som gör det. hehe :)

fick ett grattis igår av mamma och fått idag på FB
av pethra iövrigt är det rätt svalt..
men vem firar egentligen namnsdagar?
tror aldrig jag fått nått på min namnsdag..
men det gör inte så mkt.. för som sagt vem firar detta. :)

trött.. som vanligt på söndagar..
blir så när det är babysim.. man blir lite tröttare än vanligt.
idag hoppade vira själv från poolkanten..
man fick hålla på att locka ett tag.. men tillslut lutade
hon sig fram och hoppade ner i vattnet där vi tog emot henne. :)

xoxo.

4 kommentarer:

Marie sa...

Grattis! Vi har aldrig firat namnsdagar och kan med 100& säkerhet säga att vi aldrig kommer att göra det heller. =)

Marie sa...

100% skulle det ju självklart stå. Hehe

Mad sa...

Hahaha, tycker du om ANTM??;)

Emma sa...

Tack och grattis i efterskott får man säga :) både på födelsedagen och namnsdagen